We waarderen un ondersteuning van de Apowersoft Producten enorm. Lees verder en we kunnen u laten zien hoe u een Apowersoft Account kunt registreren en deze dan als een VIP-account kunt activeren.
Apowersoft Account Registratie-en Activeringsproces
Hoe een Apowersoft Account te Registreren
Voordat u het product van Apowersoft gebruikt, moet u eerst een Apowersoft Account registreren. De stappen zijn als volgt:
- Klik op het pictogram van de persoon-afbeelding rechtsboven in de software en druk dan op “Registreren & Login” in de linker benedenhoek van de prompt.
- Voer uw geldige e-mail en wachtwoord in, en klik dan op “Aanmelden”. U zult een e-mail ontvangen die een verificatiecode van 4 cijfers bevat.
- Zet de code eenvoudigweg in het invoerveld en klik dan op “Volgende stap” om de registratie te voltooien.
Hoe een Apowersoft Account te activeren
Na de succesvolle activering van een Apowersoft Account, kunt u zonder beperkingen de volledige mogelijkheden van de Apowersoft Producten gebruiken. De activeringsmethode wordt hieronder vermeld:
Voor gebruikers die 1 licentie aanschaffen
A. Gebruikers die al een Apowersoft Account geregistreerd hebben.
Nadat je al een Apowersoft Product aangekocht hebt, zal je een e-mail ontvangen met de melding dat je account vernieuwd werd. Zolang als je ingelogd bent in het correcte account, moet je gewoon je programma opnieuw opstarten, waarna je VIP account automatische geactiveerd wordt. Als dit niet werkt, kan je proberen uit te loggen en opnieuw in te loggen in je account.
Je kunt ook rechtstreeks klikken op het “Vernieuwen”-icoon om de VIP status te updaten.
B. Gebruikers die geen Apowersoft Account geregistreerd hebben
Als u een bestelling hebt geplaatst voor een Apowersoft product, zal de account informatie naar de e-mail worden verzonden die u enkele minuten geleden hebt gebruikt voor de aankoop van het product, dit omvat e-mail en initieel wachtwoord.
U kunt direct inloggen om uw VIP-account te activeren:
Hoe de activatiecode te gebruiken
Als het account dat je wilt gebruiken niet overeenstemt met het VIP account bezorgd door ons systeem, kan je ook de activatiecode gebruiken om het te activeren (de code kan maar een keer gebruikt worden). Klik simpelweg op “VIP Activeren” en geef dan de activatiecode in om je account te activeren.
Opmerking: Het VIP account bezorgd door het systeem zal ongeldig worden als je een ander account activeert met deze activatiecode. Als je huidige account (E-mail) dat je gebruikt om in te loggen in het programma overeenkomt met het account (E-mail) dat je account om de bestelling te plaatsen, wordt de activatiecode ongeldig, omdat het account dan automatisch geactiveerd wordt.
Voor gebruikers die meerdere licenties gekocht hebben
Als u een product hebt gekocht voor verschillende gebruikers, dan zult u meerdere activeringscodes ontvangen.
De activeringsmethode is als volgt:
- Stap 1: Vraag de gebruikers a.u.b. om respectievelijk Apowersoft Account te registreren. De registratie methode wordt hierboven uitgelegd.
- Stap 2: Om de activatiecode in te geven, klik je a.u.b. op de gebruikersnaam en dan op “Activeren”.
- Stap 3: Voer eenvoudigweg de activeringscode in, klik op “OK” en de VIP-account zal worden geregistreerd.
Veelgestelde vragen
Vraag: Waarom heb ik na aankoop geen initieel wachtwoord gekregen?
A: Als u al een Apowersoft Account geregistreerd hebt voor de aankoop, dan zult u het initiële wachtwoord niet nogmaals ontvangen. U zult een e-mail ontvangen met de melding dat uw account vernieuwd is en dat u gewoon uw account moet herstarten om de account informatie te updaten. Als u geen Apowersoft Account geregistreerd hebt en na aankoop nog steeds geen initieel wachtwoord hebt ontvangen, kan het zijn dat het gemarkeerds is als junk-e-mail of promotionele mailing.
V: Waarom heb ik na aankoop geen activeringscode ontvangen?
A: Als je enkel 1 licentie aankocht, heb je geen activatiecode nodig. Zolang u inlogt met het initiële wachtwoord en de e-mail die u gebruikt hebt om het product te kopen, zal uw VIP-account worden geactiveerd.
V: Waarom krijg ik “E-mail en wachtwoord ongeldig”?
A: Gelieve ervoor te zorgen dat u de juiste e-mail en het juiste wachtwoord invoert. Als u nog steeds foutmeldingen krijgt, kunt klikken op “Wachtwoord vergeten” om een nieuw wachtwoord in te stellen.
V: Wat moet ik doen als de e-mail die gebruikt is voor de aankoop niet overeenkomt met de account die gebruikt is om te registreren?
A:Ons systeem zal automatisch de e-mail registreren die u gebruikt hebt bij de aankoop van de VIP-acount. Daarom kunt u inloggen met de e-mail die u gebruikt hebt bij de aankoop van het product. Als u echter nog steeds wilt inloggen met de e-mail met welke u de account geregistreerd hebt, dan kunt u contact met ons opnemen om dit te wijzigen. Wij staan altijd voor u klaar.
Plaats een Opmerking